Google Seo’ya Nasıl Bakar?
Google sitesindeki açıklar ve prosedürdeki eksiklerden istifade eden binlerce webmaster, milyonları arkasından koşturan siteler yaratabiliyor ve bunu hiç emek vermeden başarabiliyorlardı. Fakat Google firması kendini yeni algoritmalar ile geliştirmeye başladıkça, artık hakikaten yararlı site terimine ehemmiyet vermeye başladı. Bu terim sayesinde, ziyaretçi bazlı seolar ön plana çıkmaya başladı.
İnternet dünyasının en yaratıcı sözcüklerinde, on binlerce insanı ziyarete, paylaşıma ve yoruma teşvik etmeden, yalnızca bir seo uzmanı ya da seo ekibi ile üst sıralarda yer almak artık mümkün değildir. Bu nedenden dolayı bugünün ve geleceğimizin en iyi seo çalışması, sektörün gereksinimlerine cevap verebilecek bir site yapılmasından geçmektedir.
Site içi ve site harici seo ya bağlı kalarak hareket eder iseniz, bu piyasada kalıcı olma şansınız yoktur. Zira büyüklüğü ne kadar olursa olsun hiçbir takım, doğal bir şekilde sahip olunmuş binlerce insanın siteye sağladığı katkıyı asla sağlayamamaktadır. Bu nedenle de en doğru yöntem, sektörünüzün ihtiyaçlarına yönelik çözümler üretmek olmalıdır. Siz ne kadar kullanıcı memnuniyet odaklı çalışırsanız, bugün için en verimli seo’yu oluşturduğunuz gibi sonraki yenilemeleri de teminat altına almış olacaksınız.
Bu neden ile Google her güncelleme sonrası Seo‘ya şut çekmek yerine, aslında daha doğal bir seo yapısını tespit etmeyi amaçlamaktadır. Tabi ki burada konseptleri daha iyi değerlendirmekte fayda vardır.